تصاویر | این خودرو، ون تویوتا لندکروزر است!

تویوتا به تازگی هایس ۲۰۲۴ را در ژاپن، با به روزرسانی‌های جزئی معرفی کرد، اما خوشبختانه، کسانی که به دنبال طراحی مجدد و سنگین‌تر هستند، گزینه‌های زیادی در بازار دارند. یکی از احمقانه‌ترین ساخته‌های مبتنی بر هایس در سالن خودرو توکیو ۲۰۲۴ توسط تیونر ژاپنی به نام B-Dash رونمایی شد که دارای قسمت جلویی لندکروز J ۳۰۰ و سیستم صوتی بسیار قدرتمند است.
تصاویر | این خودرو، ون تویوتا لندکروزر است!
کد خبر : ۵۴۳۵۹

چراغ‌های جلو، جلوپنجره و ورودی‌ها متعلق به تویوتا لندکروزر GR اسپرت هستند. به دلیل باریک بودن نمای جلویی هایس، جلوپنجره لندکروزر باید از وسط نصف و کوچکتر می‌شد، که این امر به بهترین شکل ممکن انجام شده است.

بقیه بادی کیت شامل ادوات جانبی Essex Progress، ضمیمه‌های گلگیر همرنگ بدنه، سپر عقب اسپرت استینگر و رینگ‌های ۲۰ اینچی Project D D-۱ SR است. در نهایت، این ون جذاب به رنگ براق و متالیک Dark Red Mica رنگ آمیزی شد.

تصاویر | این خودرو، ون تویوتا لندکروزر است!

علاوه بر ارتقا‌های ظاهری غیر متعارف، این خودرو دارای یک فضای داخلی بازسازی شده است که بر تجربه صدا متمرکز شده است. یک سیستم صوتی جدید ارائه شده توسط Diecock، بیشتر فضای بار را با بلندگو‌ها و تقویت کننده‌های متعدد اشغال می‌کند. به نظر می‌رسد که کابین دارای یک پیکربندی شش نفره با روکش چرمی مشکی و قرمز به همراه یک صندلی ریکارو برای راننده است.

تصاویر | این خودرو، ون تویوتا لندکروزر است!

هیچ اشاره‌ای به ارتقاء عملکرد وجود ندارد، به این معنی که این ون هایس همچنان موتور ۲.۷ لیتری چهار سیلندر بنزینی را حفظ می‌کند. از سوی دیگر، شاسی اصلاح شده و یک سیستم تعلیق بادی جدید در این خودرو وجود دارد.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر